SyrEx
База даних SyrEx
SyrEx – це система управління базами даних, розроблена Альянсом громадського здоров’я в Україні, яка використовується для моніторингу та обліку інформації щодо охоплених клієнтів та послуг, наданих у рамках програм профілактики ВІЛ на рівні спільнот.
SyrEx – це програмний інструмент з відкритим доступом, який дозволяє партнерам, що реалізують проекти, систематично забезпечувати реєстрацію унікальних клієнтів проекту за допомогою системи унікального коду клієнта (УКК), вести облік розповсюджених матеріалів та наданих послуг, а також інших результатів діяльності, таких як проведені тренінги або інші групові заходи, створювати звіти за визначеними критеріями, а також передавати та узагальнювати дані з різних пунктів надання послуг. Таким чином, цей інструмент забезпечує збір програмних даних, моніторинг ходу виконання програм профілактики ВІЛ для уразливих груп населення та звітування перед донорами. Окрім цього, ця система управління даними дає змогу керівникам проектів та іншим відповідальним особам приймати обґрунтовані рішення (з метою планування програм та їх удосконалення). Наразі SyrEx використовується у близько 20 країнах СЄЦА, Близького Сходу, Південної Азії та Африки: Україні, Ефіопії, Уганді, Бурунді, Кенії, М’янмі, Бангладеш, Малайзії, Індії, Білорусі, Лівані, Афганістані, Йорданії, Тунісі, Єгипті, Литві, Марокко, тощо.
У той же час, програма SyrEx розроблялась у розрахунку на аутріч-працівників, що працюють у спільнотах, і, на думку таких працівників, цей інструмент є комплексним та зручним у використанні. Наприклад, поточні звіти можуть легко бути отримані вже на рівні спільнот, що дозволяє відстежити не лише те, які послуги були надані (або матеріали розповсюджені), але і те, які саме клієнти були охоплені такими послугами. SyrEx допомагає користувачам на національному та глобальному рівнях завдяки передачі та узагальненню даних із великої кількості і різних типів організацій та сайтів, зменшуючи кількість випадків подвійного обліку та покращуючи моніторинг виконання програм. У поєднанні із оцінкою чисельності ключових груп SyrEx також допомагає отримати уявлення про охоплення тієї чи іншої підгрупи ключовими послугами. Важливою рисою SyrEx є те, що цей інструмент дозволяє збирати дані у розрізі статі або віку, а також у розрізі ключових факторів уразливості.
«SyrEx допоможе мені готувати звіти та попередити помилки, які раніше траплялися у звітах» – коментар учасника Тренінгу щодо системи МіО програм у Бурунді.
І, наостанок, SyrEx дозволяє як проміжним, так і глобальним організаціям звітувати щодо результатів діяльності із більшою точністю, оскільки використання УКК обмежує вірогідність подвійного обліку. Цей фактор є дуже важливим для тих груп ризику, в яких дані часто відсутні або немає доступу до даних у розрізі статі та віку. SyrEx дозволяє отримати надійні програмні дані, які можуть використовуватися для визначення потреби у майбутніх програмах, а також можуть використовуватися як переконливі докази для адвокації виділення коштів.
Альянс громадського здоров’я (Україна) надає підтримку іншим країнам у сфері програмного моніторингу та використання системи управління базами даних SyrEx. SyrEx надається партнерським організаціям безкоштовно, однак при цьому, як правило, вимагається проведення очного навчання з метою конфігурації бази даних з урахуванням потреб тієї чи іншої програми. SyrEx – це гнучкий інструмент, який може змінюватися відповідно до потреб проекту. Наприклад, для Бурунді SyrEx було перекладено французькою мовою, а версія для Ефіопії дозволяє проводити збір інформації, використовуючи ефіопський календар, який принципово відрізняється від загальноприйнятого міжнародного календаря.
Новітні досягнення
Альянс громадського здоров’я максимально використовує інноваційні технології та розробив нову систему програмного моніторингу Syrexcloud. Цей інструмент з відкритим доступом поєднує реєстрацію даних у місці надання послуг на екрані пристрою мобільного зв’язку та загальну хмарну базу даних.
Syrexcloud дозволяє проводити негайну передачу даних та аналіз даних безпосередньо після того, як інформацію було введено у додатку, встановленому на телефоні або планшеті. Дані автоматично синхронізуються між усіма пристроями мобільного зв’язку, що дозволяє клієнтам переміщуватися з одного пункту надання послуг до іншого без ризику подвійного обліку. Додаткові можливості включають сканування QR-кодів за допомогою камер телефонів з метою швидкої ідентифікації клієнтів та реєстрації направлень клієнтів; використання відбитків пальців у випадках, коли УКК не може використовуватися; автоматичну реєстрацію місця та часу надання послуг. Наразі такий додаток розроблено для Android і його можна завантажити у Google Playmarket. Більш детальну інформацію можна знайти на сайті www.syrexcloud.com.
Основні вимоги до комп’ютера:
Операційна система Windows XP SP2, Windows Vista, Windows 7/8/10, Windows 2008, Windows 2008 R2;
Не менш ніж 100 мегабайт вільного місця на диску;
Не менш ніж 512Мб оперативної пам’яті (при роботі з великими обсягами інформації необхідно мати більше пам’яті);
Процесор 2Ghz або вище.
Основні функції SyrEx2+:
• облік клієнтів;
• облік розповсюджених матеріалів і наданих послуг;
• облік проведених тренінгів та інших групових заходів;
• формування звітів за різними категоріями;
• передача і агрегація даних із декількох джерел.