У світі, де технології постійно розвиваються, а потреби в підтримці стають все більш різноманітними, ми раді представити інноваційного цифрового помічника — Twiin. Цей унікальний сервіс пропонує цілодобову підтримку у питаннях профілактики ВІЛ, сексуального та репродуктивного здоров’я, залежностей, психічного здоров’я та багато іншого.

Вперше інноваційний цифровий помічник Twiin був представлений на міжнародній конференції у Мюнхені цього літа – AIDS 2024 і одразу викликав цікавість.

Марія Малахова, програмна менеджерка Альянсу громадського здоровʼя:
«Запуск Twiin – це значний крок вперед у забезпеченні доступного та анонімного онлайн консультування з питань ВІЛ в Україні. Цей інструмент також надасть суттєву підтримку спільноті соціальних працівників та лікарів-інфекціоністів, над створенням якого ми працювали протягом тривалого часу. Від зародження ідеї до втілення її в життя ми пройшли довгий шлях, подолавши чимало викликів. Ми неймовірно раді представити Twiin світові. Саме в Україні, яка переживає війну, особливо важливо запроваджувати інноваційні ІТ-рішення для підтримки системи охорони здоров’я. Тому ми обрали нашу країну для першого пілотного проекту Twiin.»

Як Twiin підтримує користувачів:

  • Актуальні рішення для профілактики ВІЛ: Отримуйте новини та інформацію про здоров’я і профілактику ВІЛ, адаптовану до ваших індивідуальних потреб.
  • Експертні поради з сексуального та репродуктивного здоров’я: Доступ до консультацій та інформації про сексуальне здоров’я, планування сім’ї та інші важливі аспекти.
  • Допомога в боротьбі з залежностями: Ресурси та підтримка для тих, хто шукає допомогу в подоланні залежностей, із необхідними інструментами для цього.
  • Підтримка психічного здоров’я: Поради та ресурси для збереження психічного благополуччя, які допомагають у важкі часи та підтримують позитивний стан розуму.
  • Безпечний простір для самоприйняття: Twiin створює підтримуючий простір, де ви можете відчути себе прийнятим і знайти ресурси для особистісного розвитку.

Як Twiin підтримує соціальних працівників:

  • Швидкий доступ до інформації: Оперативне отримання актуальних даних і ресурсів для ефективної допомоги.
  • Автоматизація рутинних запитів: Зниження навантаження завдяки автоматизованим відповідям на часто задавані питання.
  • Підтримка у складних випадках: Надання додаткової інформації та ресурсів для роботи з більш складними запитами.
  • Оптимізація часу: Звільнення часу соціальних працівників для фокусування на важливіших аспектах роботи.
  • Покращення якості обслуговування: Забезпечення високого рівня підтримки та консультування для кожного, хто звертається за допомогою.

Twiin стає частиною команди кожного, хто прагне до здоров’я та благополуччя, пропонуючи дружню підтримку та цінні ресурси, адаптуючи свою допомогу до індивідуальних потреб.

Дізнайтесь, як легко і доступно можна отримати підтримку та інформацію:

Почати чат

Twiin розроблено за підтримки донорів: The Global Fund, Gilead Sciences та #SoS_project