Серія вебінарів на тему “Фандрейзинг”

Серія вебінарів на тему “Фандрейзинг”

Курс за методою Академії Фандрейзингу та Фундації імені князів-благодійників Острозьких.

Автор: Руслан Краплич.

Адміністратор: Сергій Гутюк.

Мета курсу: в часі курсу учасники освоять 30 інструментів залучення ресурсів, зможуть скласти фандрейзингові стратегію та план щоб забезпечити фінансову життєздатність своєї організації (проекту).

Для проходження курсу Вам знадобляться ці матеріали.

Після кожного із відео занять учасники мають виконати домашнє завдання та направити для консультації Академії фандрейзингу Фундації імені князів-благодійників Острозьких на r.kraplych@gmail.com.


Тема 1. Вступ. Що таке фандрейзинг? Знайомство та 1 правило фандрейзингу.

Домашнє завдання: Підготувати ескіз презентації організації із зображеннями (80/20%) відповіді на питання: Хто ми є? Що є найвагомішим досягненням організації? Звідки беремо і на які добрі справи спрямовуємо залучені ресурси? Що прагнемо звершити у майбутньому?


Тема 2. Де взяти гроші? Чому потрібна База даних фінансових партнерів?

Домашнє завдання: Сформувати прототип Бази даних і внести щонайменше 3 перших фінансових партнерів.Домашнє завдання: Сформувати прототип Бази даних і внести щонайменше 3 перших фінансових партнерів.


Тема 3. Чому дають і відмовляють у грошах? 5 мотивів благодійництва.

Домашнє завдання: Скласти план дій для початку фандрейзингової діяльності.


Тема 4. Як діють і скласти ідеальні звернення до фінансових партнерів? 4 експерименти з ключовими повідомленнями у зверненнях.

Домашнє завдання: Скласти лист до фінансового партнера з 5–7 речень. (З використанням роздаткових матеріалів/конспекту занять).


Тема 5. Якою є стратегія 7 кроків до фінансової життєздатності організації? Діаграма фінансової життєздатності Р. Краплича.

Домашнє завдання: Призначити команди відповідальних за: 1) організаційний розвиток, 2) програмну діяльність, 3) зв’язки та комунікацію, 4) фандрейзинг.Домашнє завдання: Призначити команди відповідальних за: 1) організаційний розвиток, 2) програмну діяльність, 3) зв’язки та комунікацію, 4) фандрейзинг.


Тема 6. 30 інструментів фандрейзингу.Тема 6. 30 інструментів фандрейзингу.

Домашнє завдання: Визначити порядок використання фандрейзингових інструментів: від тих, які вже використовуємо до застосування більшості. Зазначити ті інструменти, для яких потрібно буде скористатися додатковим інструктажем/консультаціями.


Тема 7. Якими є риси ідеального фандрейзера? Складаємо план і посадову інструкцію для фандрейзера.

Домашнє завдання: Скласти список потенційних фандрейзерів, які працюватимуть у 5 напрямках. А також скласти план-посадову інструкцію фандрейзера на: щодня, щотижня, щомісяця, щоквартально, щопівріччя, щорічно.


Серію вебінарів створено МБФ «Альянс громадського здоров’я» в рамках проекту «Прискорення місцевого гуманітарного реагування в Україні через управління та зміцнення спроможності місцевих та національних українських організацій», що впроваджується МБФ «Альянс громадського здоров’я» за фінансової та технічної підтримки Irish Aid, включаючи збір коштів та координацію благодійної організації Christian Aid. Зміст є відповідальністю МБФ «Альянс громадського здоров’я» і не обов’язково відображає погляди і думки Irish Aid та Christian Aid.